Dział Informatyki
The text size have not been saved, because your browser do not accept cookies.

Sklep intranetowy WUM zintegrowany z systemem Workflow

Sklep działa na zasadzie sklepu internetowego i ma za zadanie ułatwić pracownikom WUM zamawianie ze środków jednostek takich towarów, jak papier do drukarek, artykuły biurowe itp. 

Użytkownik może zapoznać się z dostępną ofertą towarów na dwa sposoby: przeglądając kategorie lub wpisując poszukiwany towar w wyszukiwarkę, która po podaniu np. nazwy modelu drukarki wyświetli wszystkie tonery/atramenty pasujące do szukanego modelu. Każdy towar jest szczegółowo opisany i opatrzony zdjęciem. Wybrane przedmioty użytkownik dodaje do wirtualnego koszyka, a następnie potwierdza zamówienie (przycisk: Wygeneruj załącznik do wniosku). W tym momencie w nowym oknie przeglądarki automatycznie otwiera się system Workflow, z nowym wnioskiem i podpiętym wygenerowanym załącznikiem w formacie PDF zawierającym zamówienie. Pracownik (jak przy każdym innym wniosku w systemie Workflow) wskazuje źródło finansowania i wniosek o zakup zostaje przekazany dalej.

przejdź do sklepu intranetowego





poza siecią WUM przez Portal SSL-VPN (zakładka Sklep intranetowy)